tiistai 12. helmikuuta 2008

Joulun satoa

Sain vihdoin ja viimein siirrettyä kuvia kamerasta sekä kännykästä koneelle. On se aika näppärää nykyajan laitteilla. Kuten jo aikaisemmin mainitsin niin olen jo vuosien ajan tehnyt omat korttini itse tai lähinnä joulukortit. Muitakin kortteja on tullut tehtyä, mutta pienimuotoisesti. Yleensä siihen tarvitaan tosi hyvä inspiraatio tai sitten erittäin hyvä idea. Nämä kuvat ovat vuoden 2007 joulukortteja. Tietyistä syistä (osa ainakin tietää miksi) innostus korttien tekoon ei viime vuonna ollut ihan ylimmillään, mutta sain ainakin nämä aikaiseksi.


















6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi että noi on kyllä niin ihania!

Mua vaan alkaa aina naurattaa sen meidän kortin nähdessäni, kun muistan sun kommentit sen tekemisestä. Jouluiloa parhaimmillaan. :D

Eevu kirjoitti...

Kiitos paljon.
Mitäs kommentteja mä oon oikein päästellyt kun ei tuu heti mieleen? Taisin teille lähettää sellaisen 3-D kortin eli jomman kumman noista hiiristä. Kyllä niissä näpertämistä riittää mut toisaalta niitä on kiva tehdä. Ainakin se kasaaminen on hauskaa :)

Anonyymi kirjoitti...

Joo se oli se hiirikortti. Kirosit aikalailla just sitä näpertämistä. :)

Eevu kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Eevu kirjoitti...

Se osien leikkaaminen on aikaa vievää ja lisäksi saa olla tosi tarkkana. Mutta kannattaa kokeilla. Siihen voi jäädä koukkuun :)

Saana kirjoitti...

En mä usko, että jäisin koukkuun, kun mulla ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi luovuutta ja taitoa tuollaiseen. Mä jään koukkuun vaan bloggailuun ja muuhun yhtä simppeliin. :)