keskiviikko 20. helmikuuta 2008

Huh huh

Olipas raskas päivä tänään tai itse asiassa ollut koko tämä viikko. Eikä helpotusta ole luvassa ainakaan pariin viikkoon. Onneksi pääsiäisviikolla pitäis päästä talvilomaa viettämään. Oon niin loman tarpeessa.
Laiton tähän kuvan suhteellisen tuoreesta työstä, eli kaulaliinasta jonka tein itselleni n. pari viikkoa sitten. Lankana on aivan ihana Novitan Mambo-lanka ja puikot nro 8!!! Mielettömän ihana lanka neuloa. Samaan settiin pitäisi tehdä myös kassi, mutta en ole vielä päässyt aloittamaan. Lanka on kylläkin jo ostettuna...;)

3 kommenttia:

Saana kirjoitti...

Ihana! Onks siinä siis helmineuletta ja palmikko vaan keskellä? Et viitsis laittaa vähän ohjetta (paljonko silmukoita jne.)?? Mä en ole niitä M:n tilkkuja tehnyt sen jälkeen kun aloitin, mutta kunhan saan jossain vaiheessa kevättä tehtyä, niin voisin kutoa tuollaisen ensi talveksi. Mun tahdilla pitää suunnitella hyvissä ajoin. ;)

Eevu kirjoitti...

Kiitos. Testasin tällä viikolla kaulaliinaa ja kyllä se vaan on ihana :) Joo eipä se sen ihmeempi ole, helmineuletta ja palmikko. Mä voin antaa ne ohjeet ens viikolla. Toi on tosi nopeeta neuloa et tuskin sulla siinä kauan nokka tuhisis.
M:n tilkut on mullakin kesken, ensimmäinen on puikoilla. Tää viikko on vaan ollut niin raskas et kun töistä on päässyt niin yhdeksältä oon jo nukkumassa. Käsityöt ovat siis jääneet ainakin hetkellisesti. Vielä pitäis ainakin kaksi viikkoa kestää tällaista...Mulla kohta saldot paukkuu :(

Saana kirjoitti...

Joo kiva, anna vaan.

Uskon, että on ollut kamala viikko. Kun seuraavista vielä selviät, niin kohta pääset kuitenkin itse lomalle!(Ei tosin varmaan auta tätä hetkeä yhtään.)