lauantai 5. huhtikuuta 2008

Empun joululahja v.2006


Ensimmäinen suuritöisempi neuletyö jonka olen tehnyt! Eli toiseksi vanhimmalle kummitytölleni tekemä villapaita sekä myssy. Tätä ennen olin tehnyt oikeastaan pelkkiä sukkia. Toisaalta virkkaamalla olin tehnyt monimutkaisempiakin töitä, mutta tämän työn kohdalla voi sanoa, että innostus neulomiseen lähti tästä. Värinä tämä ei ehkä ole niin tytön neuleeseen sopiva, mutta pidin itse siitä ja samanvärisellä langalla tein itselleni aikaisemmin mainitsemani taikajakun.

P.S. Kuvan yläreunassa näkyy hieman äitini virkkaamasta tyynystä jonka kummityttöni vanhemmat saivat häälahjaksi.

2 kommenttia:

Saana kirjoitti...

Mä oon jotenkin ajatellut, että oot kutonut "aina"! Muistan kyllä sun kertoneen virkkaamisesta, mutta oletin sun myös kutovan...

Kiva uusi kuva muuten itsestäs. :)

Eevu kirjoitti...

En mä kyllä ihan aina ole kutonut. Katselin pitkän aikaan kateellisena kun äiti teki kaikkia ihania juttuja. Sit mua alkoi tympäsee kaikki ostetut lahjat joten nappasin härkää sarvista ja opettelin kutomaan. Oli kiva antaa jotain itsetehtyä. Se fiilis on nyt vähän jäänyt päälle ;)

Kiitos, vaihtelu virkistää. Kuva on otettu sieltä serkun miehen 50-vuotisjuhlista.